I. Úvodné ustanovenia
Obchodné podmienky balíkov služieb Option A s.r.o. pre právnické osoby (ďalej len OP) upravujú právne vzťahy spoločnosti Option A s.r.o. (ďalej len spoločnosť) a jej klientov pri poskytovaní služieb obsiahnutých v balíkoch služieb na základe zmluvy o vedení účtovníctva a poskytovaní poradenských a súvisiacich služieb (ďalej len zmluva). Spoločnosť na základe tejto zmluvy poskytne klientovi zvolený balík služieb. Spoločnosť poskytuje svojim klientom nasledovné balíky služieb:
- Účtovný program START
- Účtovný program CLASIC
- Účtovný program PREMIUM
II. Balíky služieb
V rámci balíkov služieb uvedených v čl. I poskytuje spoločnosť nasledovné služby:
Balík účtovný program START
Účtovný program pre novovzniknuté spoločnosti s ručením obmedzeným, alebo spoločnosti, ktoré od dňa zápisu do obchodného registra prevádzkujú svoju činnosť maximálne 12 mesiacov.
V cene balíka je zahrnuté:
- Vedenie podvojného účtovníctva
- kontrola formálnej správnosti dokladov pred ich zaúčtovaním
- evidencia a zaúčtovanie všetkých účtovných prípadov do denníka a hlavnej knihy (maximálne 100 účtovných položiek za mesiac)
- evidencia majetku
- skladová evidencia
- vedenie knihy pohľadávok a záväzkov, knihy cenín
- spracovanie pokladničných dokladov a vedenie pokladničnej knihy (v domácej aj zahraničnej mene)
- výpočet cestovných náhrad, vyúčtovanie pracovných ciest
- zostavenie účtovnej závierky (súvaha, výkaz ziskov a strát, poznámky)
- príprava podkladov k schváleniu účtovnej závierky
- spracovanie podkladov pre všetky typy daňových priznaní a registrácií
- vedenie evidencie DPH a zostavenie daňového priznania k DPH
- príprava príkazov na úhradu a podanie daňových priznaní
- príprava dokumentov a elektronická archivácia
- spracovanie štatistických výkazov
- komunikácia s úradmi
- Mzdy a personalistika
- príprava pracovných zmlúv a dohôd
- registrácia a ukončenie registrácie zamestnávateľa v poisťovniach a na daňovom úrade
- evidencia zamestnancov (maximálne 1 zamestnanec za mesiac)
- výpočet a spracovanie miezd
- príprava a podanie výkazov do poisťovní a daňového úradu
- príprava príkazov na úhradu
- spracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň
- príprava podkladov pre tvorbu rezervy na dovolenky
- Poradenské služby
- účtovné, daňové a personálne poradenstvo
- vypracovanie vnútorných predpisov pre účtovníctvo
- upozornenie na rizikové položky
- informovanie o výsledkoch hospodárenia a daniach
- navrhovanie daňovej optimalizácie
- zostavenie daňových priznaní k miestnym daniam
- zastupovanie klienta pred daňovým úradom pri kontrole
- poskytovanie informácií o novelách zákonov
- Aplikácia pre online fakturáciu
- Mobilná fakturácia mPOHODA (doplnok účtovného softvéru POHODA)
Ak dôjde k prekročeniu maximálneho počtu účtovných položiek, zamestnancov alebo uplynie doba 12 mesiacov od zápisu do obchodného registra, klient bude automaticky preradený do programu CLASIC.
Balík účtovný program CLASIC
V cene balíka je zahrnuté:
- Vedenie podvojného účtovníctva
- kontrola správnosti dokladov
- evidencia účtovných prípadov (101-500 účtovných položiek za mesiac)
- evidencia majetku a skladov
- spracovanie pokladničných dokladov
- výpočet cestovných náhrad
- zostavenie účtovnej závierky
- príprava daňových priznaní a DPH
- príprava dokumentov na archiváciu
- spracovanie štatistických výkazov
- komunikácia s úradmi
- Mzdy a personalistika
- príprava pracovných zmlúv a dohôd
- registrácia zamestnávateľa v poisťovniach
- evidencia zamestnancov (2-10 zamestnancov za mesiac)
- výpočet a spracovanie miezd
- príprava výkazov a tlačív pre poisťovne a daňové úrady
- príprava príkazov na úhradu
- spracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň
- Poradenské služby
- účtovné, daňové a personálne poradenstvo
- vypracovanie interných predpisov
- upozornenie na rizikové položky
- informovanie o výsledkoch hospodárenia a daniach
- optimalizácia daňovej povinnosti
- zastupovanie pred daňovým úradom pri kontrole
- Aplikácia pre online fakturáciu
- Mobilná fakturácia mPOHODA
V prípade prekročenia maximálneho počtu účtovných položiek alebo zamestnancov bude klient preradený do programu PREMIUM.
Balík účtovný program PREMIUM
V cene balíka je zahrnuté:
- Vedenie podvojného účtovníctva
- kontrola správnosti dokladov
- evidencia účtovných prípadov (viac ako 500 položiek za mesiac)
- evidencia majetku a skladov
- spracovanie pokladničných dokladov
- výpočet cestovných náhrad
- zostavenie účtovnej závierky
- príprava daňových priznaní a DPH
- príprava dokumentov na archiváciu
- spracovanie štatistických výkazov
- komunikácia s úradmi
- Mzdy a personalistika
- príprava pracovných zmlúv a dohôd
- registrácia zamestnávateľa v poisťovniach
- evidencia zamestnancov (viac ako 10 zamestnancov za mesiac)
- výpočet a spracovanie miezd
- príprava výkazov a tlačív pre poisťovne a daňové úrady
- príprava príkazov na úhradu
- spracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň
- Poradenské služby
- účtovné, daňové a personálne poradenstvo
- vypracovanie interných predpisov
- upozornenie na rizikové položky
- informovanie o výsledkoch hospodárenia a daniach
- optimalizácia daňovej povinnosti
- zastupovanie pred daňovým úradom
- Finančno-ekonomická analýza podniku
- analýza finančnej situácie
- prognózovanie finančnej situácie
- analýza cash flow
- výrobková analýza
- analýza postavenia podniku na trhu
- Aplikácia pre online fakturáciu
- Mobilná fakturácia mPOHODA
Ak prestanete spĺňať podmienky balíka služieb, fakturácia bude prebiehať na základe platného cenníka mimo balíka služieb.
III. Spoločné ustanovenia
- Zmluva: Zmluva medzi klientom a spoločnosťou nadobúda účinnosť dňom podpisu oboch strán a jej platnosť trvá po dobu, na ktorú bola uzatvorená, pokiaľ nie je ukončená podľa týchto OP.
- Poskytovanie služieb: Spoločnosť sa zaväzuje poskytovať služby uvedené v zvolenom balíku služieb podľa týchto OP a podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
- Cena služieb: Klient je povinný uhradiť spoločnosti dohodnutú cenu za služby podľa cenníka platného ku dňu uzavretia zmluvy. Ceny sú uvedené bez DPH, ak nie je uvedené inak.
- Platobné podmienky: Klient je povinný uhradiť cenu služieb do 14 dní od doručenia faktúry. Faktúra sa považuje za doručenú dňom jej odoslania na e-mailovú adresu klienta uvedenú v zmluve.
- Zmeny a dodatky: Akékoľvek zmeny alebo dodatky k zmluve musia byť vykonané písomne a podpísané oboma stranami. Spoločnosť si vyhradzuje právo na úpravy cenníka služieb, pričom o zmene cenníka informuje klienta minimálne 30 dní pred nadobudnutím účinnosti.
- Zodpovednosť: Spoločnosť nezodpovedá za škody spôsobené nedodržaním povinností klienta, ako aj za škody spôsobené zlyhaním technických systémov, ktoré nie sú v správe spoločnosti.
- Odstúpenie od zmluvy: Klient má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní od jej uzavretia. Odstúpenie musí byť zaslané písomne na adresu spoločnosti.
- Ochrana osobných údajov: Spoločnosť sa zaväzuje chrániť osobné údaje klienta v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Klient súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov za účelom plnenia zmluvy.
- Záverečné ustanovenia: Tieto OP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke spoločnosti. Klient je povinný oboznámiť sa s OP pred uzavretím zmluvy. Všetky spory vyplývajúce z týchto OP sa budú riešiť pred súdom v Bratislave.